Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Saturday, October 30, 2010

first time nek train..

ampa pernah nek train x..?.sepanjang 19 tahun 10 bln idup aku x pernah nek train..train kt Bukit Bendera 2 pernah la..ni KTM..gmbr kt bwh nie antra gmbr yg aku n akak aku ambik msa nek train.pnya la excited an..setiap jam ambik gmbr..nk wat kenangan la konon nye..smua bnda nk wat lam 2..padahal xda pa pown..

nie kt cafe dlm train2..igt nk isierut yg kosong,las2x xda pa pown..jus keropok biasa jer..so jus alas perut ngn ambik gmbr n nikmati permandgn dr Kajang ke Bukit Mertajam...

nie kt dpan pntu..kakak aku nie pown kaki posing gak.pntg nmpk camera ja da ja dya kt stu..

hahhha..kakak curi2x ambik gmbr ye..(pada hal suh kakak ambik kn)..hehhehehe,..=)

bru nek xtaw nk wat pa..snap dlu..yuhuhuhu..

say peace tok aku..=P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here