Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Friday, December 16, 2011

quiz ob complete..

skang jam dah pown menunjukkan pukul 2.40am,tapi mata aku nie still xleh tidur..asal ntah..mybe happy sangat sebab bru abis jwb quiz ob malam td..haha..kat cini style lol,jawab men open book pulak..ramai jugak la yg ambik paper nie..xleh nk kata apalah kan kalau student dalam tu da dekat 90 orang,lec dya sorang jer..xmampu nak dikawal lec tu..

xda nak cita apa pown,jus nk stiry aku ambik quiz ob tadi jer..soalan dya nak kata susah xda lah sangat coz lec dah pown bagi taw masuk apa,so,baca je lah.tu pown orang duk bawa toyol..aku,,??..mesti lah tak kan..aku kan budak baik..haha..baik lah sangat..aku mabye xbuka note,tapi aku tanya member sebelah aku..haha..sama jer kan..tapi aku baik sikit kowt..huhu..

start minggu depan tiap2x ari full..test,quiz,report and presentation..bilakah semua nie akan berakhir..arrghhhh!!!..penat2x,,sabar yer dear,setahun g jer..huhuhu..sabar tu kan separuh daripada iman..haha..ayat tok tenang kan ati yang tengah serabut..huh..



                                                           nie lah muka2x yg ambik quiz td..

khusyuk nya aku...





nie la muka stress jwb ob..

nie muka happy bila dah abis jwb quiz..

otw nk blik pown smpat lg b'gmbr..XD

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here