Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Sunday, April 17, 2011

last asgmnt completed



hai..tgh sibuk-sibuk nak exam nie sempat lagi aku nak taip blog nie kan..biasala,semangat study xsampai lagi even lg dua ari je nk exam .2 paper skali plak tu..memang jenis xsuka study camnie ler..ngehngeh..

sebelum nie aku selalu je sbuk ngan asgmnet..skg aku dah free dari sebarang asgmnt..tggl nk g ambik ppr jer..huhu..stdy x, nk ambik ppr je tahu..

ari nie aku bru jer abis wat viva..taw apa tu viva..?..lebih krg cm bisnes plan,then kena explain kt depan panel..seram oo..dlm viva nie aku n group aku kena present pasal syarikat yg kami buka...so,setelah mendapat kata sepakat aku n group aku pown decide nk buka tea wifi cafe..dya lebih krg cm Oldtown la jugak..tapi kami come out dgn tea..

so,tadi kena la present serba sikit pasal kedai yg kami nk buka tu..1st panel ok jer,siap gelak2x,maklumlah panel tu pernah ajar kelas OB..datang panel yg ke 2,arghh,,kuar soalan yg unexpected plak..smua pkat gebang je..hahha..so,nie ada la serba sikit gambar aku nk group aku yg nk aku kongsi kan..

nie la baju cafe kami..cantik x..logo nie telah di design oleh mmber aku iaitu AHMAD KAMIL..cntik kn..rmai yg puji,kira tere la dya bab2x design nie..nma pown budak art,mst pndai design..(*_^)..thankz a lot my dear friend..

ha..nie la ladies2x yg terlibat dalam mengorganise Te'amo Tea Cafe..dari kiri miss mardiana,followed by miss atika,me myself, miss una and the last is miss wani..

tu dya.miss wani tgh sonok dk promote teh..chaiyok2x..

yeah..!!..that's me..wat 2x sibuk konon sedang kn xda sbuk mna pown..haha..

alhamdulillah,kami berjaya juga menyiapkan bisnes plan kami yg xseberapa..klu di tgk blik pada report byk yg tunggang langgang,sbb bt dlm keadaan yg amat mengantok..tapi kami berjaya juga menyiapkan semua tugasan kami dari a smpai z..byk cubaan dan rintangn yg kami tempuhi..byk giler pngalam n pngajran yg kami dpt..bak kata cik HAdzli,hebat ke x,yg pntg ilmu yg kita dpt dlm siap kn bisnes plan nie..really amazing..and i will miss this moment..so, challenging but nice experince...

kt sni aku nk ucapkan bebanyak jutaan trima ksih kps mereka2x yg t'lbat sama ada secara sengaja mahu pown bt2x sengaja dlm menjayakn asgmnt nie..n mnx maaf dari ujung rmbt smpai ujung kaki kalau ada tersilap di mana2x..mnx halal atas smua rezeki yg korg kuar kn..hope we will coperate next time..I LOVE U ALL..muah99xx...(*_*)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here