Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Sunday, April 10, 2011

orang paling pandai di dunia..


hai..

rsanya dah lama aku xupdate blog aku nie kan..dah bersawang rasanya..esh2x,,banyak nyer labah2x..haha..(^_^)..aku skang sibuk ngan asingment n test..skang kan dah nk abis sem..aku plak sem las skang..so sbuk skit la..bkn skit,tapi byk la jugak..petang td bru jer abis beberapa bebanan..tgh ari tadi dah anta 2 report, 1 report ETR n 1 g report RM..not ringgit malaysia taw,..haha..pastu ptg td da test plak..yg nie aku nk cita nie..jeng jeng jeng..=D

alkisah...
seminggu nie aku sbuk siap kn asigmnt yg aku cita td..2 malam gak la xtdr lgsg..pening tu xyah citala kn..dah mcm aku pregnant jer..wah,over giler..haha..then lepas siap je asgmnt trus g klas Transport a.k.a TPT..nk jd kn cita da test plak ari nie..confrom2x la aku xstdy1 apa powntok test atd coz sbuk ngan asgmnt..dah la smpai lmbt dpt plak lynn special..kena la ku dk meja lec kt dpan klas coz dah xda meja..otw nk ke meja aku cri2x la nk tgk jwpn mmbr aku..jht x aku..haha..kwn spa ntah..=)..tgk kt ppr depa penuh ngan jwpn,mst stdy nie.group aku je x,xsempat..smpai2x je trus aku tgk ppr..sblom msok klas dh taw aku xleh jwb..so,jd la cm aym berak kapur..eh,btol ke peribahasa aku..hehe..xtaw2x..

tgh2x dk pk jawapan,boleh plakaku t'tdr..dk dk jap aku t'lelap lg..smbil tulis jwpn pown leh tdr..smbil t'sengguk2x..esh2x..anak dara sorang nie la.terok tol kn..hehehe..tp serius ckap ngatokk giler time jwb test td..las2x aku tulis apa pown xtaw..bila baca blik,aku pown xphm apa yg aku tulis..dgn tulisan cm bdak tadika bru bljr mnulis jer..hope, lec aku boleh la phm apa yg aku tulis..kbykn jpwpn hentam jer..ntah betol ntah x,xtaw la..jnji aku jwp..

: nsib baik time aku tdr td xda spa ambik gmbr..xtaw la spa yg n
mpak aku tdr td..hahha..lebih kurg cm ne la gmbr dya..=)

dah la msok plg lmbt,siap tdr g time jwb, then boleh lg aku kuar awl td..awl la 5 mnit..haha..tere x aku..stdy pown x,trus jwb smbil tdr..1st time aku wat bndangarut cm tu..result xtaw la cmna..hope,xda la teruk sgt..
- org yg plg pndai tu AKU la.hahah...perasan giler kan..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here