Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Tuesday, June 5, 2012

Tip Lelaki Nampak Macho

Assalamualaikum..ola..!!!!



Sepatutnya malam ni aku kena study eco sebeb 7 Jun nanti aku da test eco..dah la xpaham apa. pastu duk buat malas study..memang teruk kan..tak pe, kejap je aku nak singgah sini ..aha..

petang tadi sebelum kelas HRD mula, aku dengan sorang kawan lelaki aku nie pegi lah pantry nak beli makanan untuk isi perut..bukan boyfreiend tapi classmate merangkap teman tok pegi pantry jer..sampai je sana, aku yang tersangatlah dahaga terus pegi tuju ke peti sejuk a.k.a refrigerator..botol air mineral terus aku capai..n member aku yang tadi pun ambik air mineral jugak..katanya xsuka minum air manis..ok fine..aku yang selalu kalau minum pasti nak guna straw..then aku pun dengan automatik ambik 2 straw..then aku pun sua atau dalam bahasa bakunya menghulurkan straw tu ke kawan aku tadi..do you know what he said..?

'tak macho la aku minum pakai straw!!!'

aku yang 1st time dengar terus gelak..haha..bukan gelak kat kawan aku tu, tapi gelak kat aku sendiri..bila difikirkan balik betul jugak kan..susah atau dalam erti kata lain (berapa kali aku mau guna banyak bahasa da) memang jarang jumpa lelaki minum air botol pakai straw..kalau lelaki minum pakai straw memang xmacho lah kan..macam aaww..haha..oopppsss!!!.sory kepada mereka yang terasa..hehe..unless dya ada reason yang tersendiri..




macam ni pun boleh ke..

kalau aku sebagai perempuan minum air guna straw sebab akan nampak sopan..yelah kan anak dara minum air botol, xkan nk langgah camtu je..memang nampak xmanis langsung lah kan..kalau mak mentua tengok terus reject..

berbeza pulak lelaki, bila depa minum air tanpa straw, depa akan nampak lebih macho, bergaya, mutu, keunggulan..hah, ngarut sudah..haha...orang lah kata, aku tak jus sampai kan jer..


so, lepas ni kepada nurhidayah dan juga kepada gurl2x di luar sana kalau nak bagi orang yang korang sayang tu nampak macho, ingat lah benda nie yer..nak lagi macho pakai nie pun boleh..haha..


Have fun!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here