Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, May 31, 2012

Andai dia Tercipta untukku..

Assalamualaikum..


Sekang ni musim cuti sekolah kan..so banyak la orang buat kenduri..sehari tu sampai 6 7 tempat parent aku nak kena pegi..xpayah masak la mak nyer..haha..aku pun tumpang sekaki, xperlu nk masuk dapur..well, aku ni memang malas sikit bab2x dapur gi nie..kebetulan cita pasal dapur, aritu aku ada la borak dengan mak aku..dia cakap abang aku da call hari tu..sinopsis dia lebih kurang cam ginie lah..

Mak: Along tipon Mak hari tu..pastu cita lah pasal kawan Kakak yang nak datang merisik..(da org dtg merisk kak aku lahh..aku bila yer..hehhe)..bukan mak tak mau, lelaki tu kerja atas kapal..kak ang pulak nak study lagi..sekali sekala baru balik..sakit, deman nanti sapa nak jaga..dah la duk jauh..Melaka sana..nak balik kampung pun susah nanti..t jadi cam Along..dulu along cakap family kak Ct duk kt BM jer..dekat..aleh2x nu kena balik g duk Negeri pulak..nie kalau kak ang nak juga dengan budak nie, Melaka pulak tu.. pastu along pulak cakap, t kalau Dayah dapat orang Johor pulak camna..haha..lagi jauh pa..Mak nak cakap awal2x dekat Dayah jangan cari nak orang jauh..orang Johor jangan sekali.. 

dalam hati aku masa tu :  Mak ni cam taw-taw ja kan..Mak taw x anak Mak ni kalau boleh nak cari orang luar negara taw..at least dapat orang Jepun ke Korea ke ok jugak..leh duk negara 4 musim..(duk gelak sorang2x sambil basuh pinggan..) xtaw la mak aku perasan ke x..haha..

Ada hati aku ni kan..dah la xsegak mana nak pulak orang Korea..mentang2x lah minat dengan hero Korea yang cute2x..ensem2x..eewww..kalau xdapat orang luar, dapat Chinese pun ok jugak..paling tidak pun Chinese look, suka2x..

Kawan aku cakap mata ang dah la sepet..ada hati nak kawen dengan orang Chinese or Chinese look, nanti anak ang conform sepet jugak..orang nak anak mata bulat, baru comey..

Memang lah kan..sapa xnak mata bulat,tapi aku nak husband yang muka ala2x Chinese..nk bulat kita buh eyeliner r..haha..tapi yang pasti yang lembut n comey,tapi bukan yang aww or tersangat lah jambu, apa lagi yang muka cam samseng..XNAK k..wahh,demand giler aku nie..i wish for that..=)


Apa-apa pun aku akan terima seadanya bakal suami ku..aku tahu Allah dah cipta yang terbaik untuk hambaNya..aku hanya perlu menunggu dengan sabar hingga hari nya bakal tiba kelak..(^_^)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here