Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Wednesday, January 25, 2012

Congratulation to My Beloved Cousin

Asslamualaikum...

As usual, if there hav something interesting happen in my life, i'll let u know. wah2x..speaking bagai ah..saja nk bagi masuk dengan tajuk..haha..Manusia2x..ok, nk tahu kenapa aku wish congrate dekat my cousin, this b'coz..

jeng3x..

tanggal 23 January 2012 my cousin or known as Kak Yati, 

she Just Marriege..


this is my cousin, so sweet right..

bila la turn i pulak yer..hehe..

with my cousin

ok.niela pasangan 2 sejoli..sweet couple forever..
 so, di sini i nk wish selamat pengantin baru semoga kekal ke anak cucu..hAppY mArriaGe , fUll witH bleSS n haPPy foRevEr..<3 <3 <3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here