Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, January 26, 2012

Hangout with Fitrah

Aloha.


Ari tu aku dapat satu message dari member aku nie nama nya Fitrah, tapi aku panggil dya Fit je..lain pulak nama dya dalam contact phone aku..aku letak Coklat_April..ala2x bunga april gitu..tapi lama dah aku letak nama dya gitu sblom muncul cita bunga april lagi..dya nie kira antara best frend aku yg aku paling syg r..kenal dya dalam 10 tahun gitu since form 1 mybe, tapi paling rapat time form 4 coz 1 klas..pastu 1 U masa ambik dip..n smpai skang..panjangnyer aku cita pasal dya..cm cita pasal bf pulak.haha..

So, 2 ari sebelum cousin aku nikah ari tu, dya ada anta message and ajak aku g lepak Jusco Perda. mula2x rancang nk lepak ramai2x, tapi disebabkan semua ada hal masing2x so kami pegi berdua jelah..jadilah kan, janji leh jalan2x..haha..

Kami xda shopping apa sangat, nama pown lepakkan, so lepak2x, sambil tawaf satu Jusco tu and sampai naik kejang kaki den ni punya jalan..sek baik tak pakai heel, klu x,mau sawan kat situ..haa..hiperbolanya..nama pown naik moto, cmna nak pakai  heel, xmasok lah kan..nak berfesyen kena tengok tempat n environment jugak..xleh la main hentam kormo jer..

Lupa pulak nak ambik gambar incident yang agak menarik time tu..ada lah 2 3 benda yang pelik2x sikit or boleh dikatakn jarang dilihat..Antaranya:

1- kena beratur hampir 15 minit dekat POPULAR, just nak bayar sekeping cd yang harga nya RM1.50..nak tahu kenapa,coz time tu ramai giler student2x IPT beli barang stationary n buku bagai..almaklum lah dapat baucer yang kerajaan bagi tu..shopping sakan..yang hairan cina2x pown dk sibuk beli, xraya ke pe ntah depa nie.

2 - ada orang usha pelik kat aku..taw la aku comey..cewah2x..haha..yela, aku 1st time nk beli air kt situ, mestilah aku xtaw cmna kedai  dya beroperasi..kalau aku salah pown xperlu lah nak ajuk balik apa yang aku cakap..buat sakit ati jer..pastu tiga2x duk usha pelik cam aku nie pelik sangat..

3- ada pak guard nie wat lawak tengah2x ari buta. time kami nk parking moto tu ada la sorang pak guard nie jaga parking. bagi la pas parking tu, then kami tanya lah kena bayar ke. dengan selamba dya cakap Rm 1.50.mak aih,mahal giler parking. berkerut jugak la kening aku w/pun xserupa Ning Baizura kan..baru je nk wak kuar duet, pak guard tu cakap 'xkena bayar la dik, saja je tadi'. pandai pak guard tu buat lawak...mau jugak makan helmet saiz 60..malu jugak la kami,nampak sangat jarang datang.huhu..

This is the result from our window shopping..

Las2x ambik gambar dalam toilet jer..orang cakap ambik gambar dalam toilet cantik..cantik ke..hhaa..baget nk upload 4 5 keping gambar, tapi apakan daya tenet slow mak aih, bukan macam kura2x dah, nie tahap koala dah..nasib ler..1 nie jelah yang dapat aku shared..yang lain kami banyak posing dekat taman tema perayaan tahun baru cina. mybe next time aku letak.

ok, tu jelah nk story telling dekat u all. 
hopefully tomorrow i will have another wonderful day..hope so..(^_^)..peace.!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here