Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Friday, January 27, 2012

Hangout with my Buddies

Hey..

Hari ni aku keluar lagi lepak2x dengan member. Tapi kali nie aku keluar dengan exschoolmate sekolah rendah. Kami dah berkawan since 1997..so,agak2x berapa tahun dah yer.hhmm,mengikut kiraan aku lah kan dah hampir 16 tahun lah jugak.betul x aku kira, ce tolong kira balik betol ke x..haahaa..alhamdulillah kami still contact each other.umah masing2x pown xda la jauh mana..bak kata mak aku kentut  pown boleh dengar..yeee...

So untuk hari ini, kami lepak banyak tempat lah jugak. 1st kami lepak dekat Sunway Carnival, ingat nak karoke, tengok wayang tapi lapar punya pasal, cari lah benda untuk dijamah dulu. Turun naik turun naik cari McD last2x xda..ideal best punya terus keluar ke next destination just nakkk sangat makan Prosperity McD..haha..Memang buang masa giler r tadi lepak dekat Sunway.Buang duet bayar parking keta.haha. Pastu dapat la 1 keping gmabr nie..nak jugak aku muat kn kn..Lupa pulak nak kenalkan member2x aku yg comey nie.dr kiri nmanya syazalina a.k.a syaza, second linda and last but not least sabrina in the house...

still berlatarkan konsep raya cina coz mood still dlm Chinese New Year
Then, seperti yang di inginkan, masing2x nk jugak melahap McD, so, pusing punya pusing punya pusing sampai la kami ke destinasi yang ingin dituju iaitu Pacific n Penang Mall. At last dapat jugak la kami makan McD yang kami craving sesangat..huhu..Abis makan je cam biasa window shopping larr..tu je yang mampu, nak beli tunggu dapat PT lah jawabnyer..gee gee gee...


Nie la McD yg sedia ada dkat Penang Mall. akhir nya prosperity yg aku nnt2x kn dpt jgak aku telan..yeeaahhh..!!


So, kat sini aku serta kan gambar pengembaraan aku bersama rakan2x sehingusan dari darjah 1.

2 comments:

Unknown said...

makin lawa hang dayah. (:

nurhidayah said...

gmbr aku pulak dya cmmnt..apa2x thankz yer..ang pown makin comey jer aku tgk..(^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here