Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Saturday, May 19, 2012

Heading to Merbok (happy day)

Assalamualaikum..lama tak dengar cita..apa kabar,?..cihat...?
sebulan nie agak sibuk dengan assignment,research,  test semua..agak tension jugak..tapi itu lah kenangan yang akan aku kumpul sepanjang pengajian di sini..wahh, ayat..huhu...k lah tak nak skema sangat..kita straight to da point je k..

ok last week aku n housemate merangkap classmate dah pun pergi ke Merbok..u know UITM Merbok yang duk kat cerok pokok getah tu..haa, tu la tmpat aku bljr masa diploma..frankly speaking, i Really Really love to be Uitm Merbokian..hehe..tujuan kami g sna of coz lah da keja..kalau nk g makan angin mmg xlah kn..tggu awal sem bru bleh nk enjoy gitu..so,oleh disebabkan Uitm Merbok senang nak deal so kami pun decide nk wat research kt sna w/pun jauh..nk lepas rindu sebenarnya.haha..so cm besa aku ni gila b'gmbr w/pun muka nie xda la segak mna pun..so jom layannnn!!!


kami gerak da la dalam pukul 4.lbih gitu..smpai kodiang kot hujan giler lebat..so stop dulu tggu ujan reda..sempat g kan nk ambik gmbr..

smpai2x merbok je trus g  HOTMAS nk isi perut yang kosong..klu tnya stdnt Uitm Merbok semua kenal kedai ni..klu xpernh dgr mmg xda life ler nma nya.. n nie la 2 org mmbr aku yg tlg kami sdia kn tmpt tggl n breakfast..sedap nasi ampa beli pagi tu,  aku kenyang smpai ke tgh ari..thanks yo!!..marvelous!!


abis je mkn dekat HOTMAS kami g jejalan kt Village Mall plk..mkn tutti fruity der..w/pum mkn kngsi2x jer, at least dpt gak la aku asa kesedapan frozen yogurt tu..klu org tnya bleh la aku ckp sedap ke x..overall, OK..sharing is caring kn3x..jaja..then budget nk g Uptown last2x hujan plk..batal jelah niat w/pun dah smpai kt detinasi...

esoknya kami memulakn p'jlnan menuju ke uitm..broom!! broom!!

ce  cari aku..
(disebabkn aku ni kecik so xnmpok la aku yg da kt blkg una tu.haha..jgn mrah una..)

smpai2 je excited t'lbih..mklum lah rindu giler nk blik merbok..bila dah smpai tu dah mcm org bru kuar pnjara..cm xpernh tgk dunia luar pn ada..smua tmpt nk ambik gmbr..

  tengok..posing saja..da lagi sbnrnya, tp dah xlrt nk upload..
 
then aku jumpa kedai ayamimpit..made in Merbok k..bkn xda kt perlis, tapi asa kat merbok lgi sedap..kt perlis pndng sebelah mata pun x..tp smpai merbok je nmpk kedai ni trus aku lari2x anak nk beli..ala,mcm kanak2x nmpk es kim..cmtu r..haha...kalau masa dip dulu mar lah selalu beli tiap kali abis kelas..seminggu kalau xbeli memang mmg xsah...'.abang, cappocino shake extra pearl 1 eh..' tu lah tagline kami kalau g beli..wahh, rindunya kat siti mardiana abdul latif..saya rindu awak taw..!! eww..


then, lepas pusing2x passing questionnaire perut dah bunyi..so, kwn2x aku ni nk lepas rindu makan nasi ayam pakmud..katanya sedap n xleh di tandingi..nk tahu sedap ke tak kena lah cuba... 

  
dah abis makan, kami balik ke uitm semula,nk ambik que yg passing td..then seblom blik, kami b'gmbr lg..wahh..sonok giler ah w/pun dk shoot tgh2x pns..kol 2 ptg kot time tu..xkira pns jnji dpt b'gmbr..hoorayy!!


 otw balik kami singgah kat Mcd plak..kerja makan ja depa nieh..esh2x..mklmlah kat arau tak ada bnda ni..t'pksa lah beli kt alor star..tggu lah 5 6 thun g ada lah kot kt arau tu..


so, apa yg aku bleh ckp, aku sesangt lah enjoy ari tu w/pun mlm tu aku bleh lg spend time ngn komnder2x Kedah yg datang tok Kawad 24jam kat UITM Arau nie w.pun penat riding 2jam dri SP smpai Arau..

n kt sini nk ucapkan tahniah bt Komander Komander yang telah menjayakan KAwad 24jam Tanpa Henti sempena ulang tahun keputeran Raja Perlis yang ke 69 thun..well,i was epy2x dat day..smbil nyanyi OH HAppy HAPpy Day..!!..

p/s semoga ada lagi hari2x bahagia buat aku seperti ini..XD

2 comments:

Anonymous said...

waaaa...i miss u n uitm kedah tooo..seronok nye..tp yg x bleyh blaaa...mkn jer x hbs2...penat aku bace..keje xde laa mane pownn..makn jer lebih..ahhahaha..btw,TQ for missing me..n i miss u too.. <3

nurhidayah said...

tang keja tu xsempat nk ambik gmbr..time makn sepat jer..haha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here