Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Tuesday, May 22, 2012

Train Journey

Assalamualaikum..

ah, dah pukul 4 pagi tapi mata kau still tak leh tdr..asl ntah..asanya ari penat jugak duk mentelaah tok test HRD td.. tapi sampai sekarang aku tak leh tidur..esok da klas pkul 12, agak2x bangun pukul berapa lah nie..bagi menghilangkan asa boring ni aku layan blog..baca balik apa yg aku pernah tulis..then jumpa lah entry pasal train nie.sapa yang belum pernah baca boleh la click di sini...1st time naik train..


kalau dulu aku pernah story yang aku teringin sangat nak naik train. tapi sekarang bila dengar perkataan TRAIN, dah lali dah..dulu maybe aku susah nak naik train, tapi sekarang anytime aku nak naik pun boleh..why??,,

because sekarang aku dah belajar jauh sikit.dan t'keluar dari  negeri kedah..kalau nak balik kampung aku boleh balik dengan train..so, pengankutan awam adalah salah satu pengangkutan penting tok aku..penting kah..actually aku nie bukan lah pengguna tegar public transport, just in certain case jer  aku akan guna public transport..


tapi start sem 4 aku dah jarang guna train..bukan jarang jer, sem ni aku xbalik dengan train lagi..asyik balik dengan moto jer..kalau naik train aku sorang 2x jer, pastu nak kena minta tolong mmber anta and ambik dekat station lagi.. segan lah nak minta selalu, pastu kalau naik teksi  ke station kena kuar duet banyak plak..so, dah alang2x mmbr balik b'konvoi, aku pun join sekali..so,naik train dah jarang..


and keberangkalian untuk balik meggunakan train hujung minggu ni agak tinggi, memandangkan family aku nak datang kenduri ari sabtu yang akan datang..


apakah perasaan aku balik sorang2x nanti yer..aha,,buat terok leh..kekke..saja nk menggedik sikit pagi2x buta gini..haha..

motif tulis entry nie......aku pun xtahu..jus nk isi masa yang aku ada..k lah, ngarut banyaj sangat..k papai..nite..eh,,jangan lupa niat posa Rejab yer,,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here