Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Friday, January 14, 2011

~~...baby tomey...~~~


assalmualaikum n salam sejahtera..
(mcm nk bg ucapan la plak kn,xpa2x,jnji jwab salam aku 2...wajib taw..)


comey x baby kt sebelah nie..comey kn..?..kn..?..macam muka aku x..?ada ckit2x kan2x..haha..perasan la plk..dah besau dk rasa muka cm baby plak..

nk taw aku ambik kt mna?..sure2x la aku ambik kt uncle google aku..dya kn byk bnda2x alah nie..

hobby aku sekarang adalah mengumpul gambar2x baby...:D..special kn..huhu..xtaw napa..bila tgk je muka2x baby nie,sejuk je mata..rasa cm nk cubit2x jer.

kadang2x t'lintas gak kt kpala nie,bila la aku akn dpt baby sndr..tp aku xnk pregnant..takut..kawen pown blom dah pk sal baby..apa da..ank sdara pown xda,asyik tgk baby org jer..kdg2x jeles gak..huhu...

comey kn muka baby2x nie..cute miut jer..mata bula,pipi tembam..muka bersih jer..nie antra koleksi gmbr2x baby yg aku sempat upload dr fail aku.



comey x..cm muka aku ckit2x..hhahaha..teeegggg...:D

3 comments:

Anonymous said...

sgt comel!!!

Anis Akhir said...

sgt2 cumel baby...saya pon suka baby gak..hehe

nurhidayah said...

ha'a..comey cm ower pnya blog nie kan..hahha..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here