Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Wednesday, January 5, 2011

perkara yg melucukan dlm tiap2x sem...


...jalan2x dlm blog asyik jumpa sal experience msok klas jer..aku pown nk story gak lah..saja boring2x nie..haha..

since aku masuk uitm kedah nie,macam2x pengalaman aku dpt..ada yang manis n ada jugak yg duka..yg sedey2x nie mlas la aku nk story bagai..aku nk story yg lawak2x,manis2x n sweet2x jer..heheh..

u know what,every semester ada ja bnda2x yg agk pelik n melucukan happend on me..boleh di katakan setiap sem ada jer kenangan lucu yg aku cipta dlm kamus idup aku..meh cini aku story telling apa yg jadi setiap sem..

sem 1..
-time 2 bln posa,so abis je klas pkul 6 aku trus g bazar beli makanan utk buka posa..time buka posa 2 aku pown mkn la dgn cermat plus b'hemah..(cm wak keta plak..)..lpas buka posa,aku g solat n siap leh baca quran lg..alhamdullilah,time 2 aku ada mood nk baca..abis baca aku p la toilet buang pa ptt..blik je dr toilet aku dpt 2 msg dr kwn aku,n 16 mc..t'kejut aku..taw napa,sbnrnya mlm 2 aku ada klas gnti ctu..cmna aku leh xtaw pown aku xtaw..dgn kalutnya,aku pown trus tkar bju n lari pecut g klas..mna xnya,dah sejam lewat kowt..sek baik time 2 da prsentation,so,xdala bljr sgt..ustazah tnya,napa lmbt aku ckp skit prut..ustzh siap doakn aku cpt sembuh g..cm perli je ustzh..haha..tgk2x esok 2 aku skit prut..haha,pdn muka,tipu g..

sem 2..
-lg bes..1 ari tu suppose aku da speaking test..mlm 2 ciap praktis g..turn group aku strt pkul 8.30..aku boley plak bgn lmbt kol 8.17 tok ke speaking test 2,igt g time dya...pa g,cm lipas kudung la aku ciap,brus gigi,bsuh muka trus pkai bju yg mna da jer..xmndi dah..buku pa pown xbwk,nasib baik klas kt bwh blik jer ari 2..skali smpai smua org dk tggu aku ..cm VVIP la plak kn..skali kena plak ddk ngan mamat ensem time 2..malu aku..haaaaa..


sem 3
-..hahhha..kna la tggu ari len plak..bru sprise ckit an..so stay tune k..

2 comments:

Anis Akhir said...

dayah, lain kali no tipu2 k? hehe

nurhidayah said...

yela..no tipu2x lg..tp klu tipu sunat boley kan..hehehhe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here