Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, January 13, 2011

sambungan kisah setiap sem


.....salam.....

ari tu aku ada cerita pasal benda2x pelik yg berlaku pada aku tiap2x sem kn..skang aku nk tunai kan janji aku tok cita sal sem2x yg aku t'tinggal yg aku t'tggl..macam sem2x sebelum nie..ada je hal yg aku bt..

sem 3

pown ada gak..tp aku malu la nk cita..sbb dya t'lalu personal..so,xperlu lah ye..

sem 4

igt2x lupa..ada tp btol2x xigt apa b'laku..aku skg short memory ckit..mybe sbb dah buang ckit mmory aku masa wat bbq kt pantai merdeka ritu..

tp aku nk smbg sem 1 pnya..ada g bnda plik aku wat..one day 2,klas aku da 2 klas..xigt kol brp..abis je klas pertama trus aku n mmbr aku blik g dining bli mknn utk lunch..bajet nk mkn awl sblom sambung stdy coz ptg 2 da kuiz..dgn confidennya kami g dining n blik bilik msg2x nk mkn..bru jer nk buka tdg aku g tgk jadual..eh,asl da klas kol 12,bkn kol 1 ke..ke jam aku yg rosak nie..(smbl belek jam aku,ok jer.)aku trus kol kwn aku,las2x bru aku tingat,yg kami slap tgk jam..2 2 org bajet klas kol 1..haha..mmbr aku sempat gak lari g klas jwb kuiz coz blik dya dkat ngn klas..aku..?..jus tgk mmbr2x aku jwb jer..lec tu ckp: 'awk jwb kt blik sy'...adoyai..apa nk jd da..lawak tol...

sem 5

hah..ada 1 ari tu,aku n kwn klas aku nie,kira jiran blik aku la an,silap timing klas dowh..mlm sblm g klas 2 kami dah pown saling igt mengingati tok g klas human resoure a.k.a hr kol 12..tdr pnya tdr,aku dpt 1 kol dr class mate aku yg b'nama atika dah tggu berjaggut kt simpang yg slalu kmi tggu..

tika: uit,ang kt na..?
aku: kt blk la..napa..?
tika: ang xnk g klas ke..?..ang tdr g ke?
aku:ha'a..klas pa skg..?
tika:hr la..
aku:bkn kol 12 ke klas hr 2..
tika:bila msa plak..kol 10 la..
aku: yeke..jap2x aku g tgk jdual..
ha'a,btol la..xpa2x ang g dlu k..
tika..ttuuuttttttttttttttttttttt.....

aku dgn laju nya trus trjun katil doubledaker n g blik jiran aku yg skali ngn aku slap tgk jdual..pa g trus ciap bsuh muka n berus gigi jela..yg 2 je yg sempat..skali lg aku g klas xmndi..hohoho...

sem 6.

ha.sem nie xtaw la apa nk jd..dk t'nanti nanti gak apa yg bakal b'laku pd aku..hope xdala bg effect yg t'lalu mndlm..huhuhu...sma2x la b'doa yer..

> itu la antara kenangan n pengalaman yg melucukan spnjag aku b'gelar mahasiswi..hope,korang semua boley ambik serba sedikit pengajaran dr story aku nie..kpd student2x baru jgn la wat perangai cm aku..tp ok gak,at least,da gak kenangan dr xda lgsg..kan2x..:D

okey, see you other time..:)

3 comments:

Anis Akhir said...

lawak la crita dayah..hehe...:)
boleh salah masa plak ya...
sem ni jgn wat lg tau...buat benda lawak len plak..:D

nurhidayah said...

hahah..insyaallah..klu da org tlg igt kn wktu,myb xslap dah..
hmm,sem nie nk cipta lawak pa plak xtaw g..tggu dah lhat je la..hahah

nurhidayah said...

hahah..insyaallah..klu da org tlg igt kn wktu,myb xslap dah..
hmm,sem nie nk cipta lawak pa plak xtaw g..tggu dah lhat je la..hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here