Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Tuesday, January 4, 2011

award pertama...besh besh...:)


assalamualaikum w.r.t....

hahahaha..(tetiba gelakkan..xda keja..huhuu)

actuallty dah lma nk wat bnda alah nie..tp dk t'sgkut jer since start klas nie..almaklumlah,dpt kolej baru yg xda net..nie pown pnjam bb kwn jer..bila ntah nk ada bb sndri..(tgk pk2x..???)

kt cni bkn nk cita sal brodband pown, jus nk say thank to my sweet prend n merangkap roomate aku utk sem las nie..dya da bg award tok aku taw..bek nya dya..hah,kembang la 2..hahhaa..

nama beliau adalah jeng2x...please scroll below...hahha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jahatnya..hahha..this is she..tada...
si merah.....

very very very thankful to merah coz bg aku rasa gak dpt award nie..1st time dpt award..syok giler..:)..even,blog aku nie xda la stylish sgt klu nk dibandingkn dgn blog si merah nie..aku nie budak bru belajar n byk lg yg pelu aku belajar..so keep it up baby..huwah huwah huwahhaaa..


so skg utk jwb 8 soalan...kena gak ke..bt2x kena je la..

1- aku paling suka wana pink n purple,tp kdg2x ikowt mood taun 2 gak..

2- my bff are handphone,helmet, and my lappy..

3- lebih suka mengemas drpd memasak..

4- suka tgk cita korea drpd jepun,melayu n so on..

5- suka shoping tp xsuka habis kn duet..tp duet ttp abis..haha,cmna 2..

6- paling xsuka naik n tunggu bas..

7- sorg yg cepat mrah bila di rumah,tp luar umah sgt baikk..hahah..(xtaw kenapa..)

8- sorang yg suka berangan..

that's me..

special tag for : hafiz


3 comments:

HAZRIL HAFIZ said...

wahhhh..tag aku plak?haha

nurhidayah said...

yela..aku bg kt ang..kira ada style lebih ckit dr aku..hahaha..bru nk gtaw ang tgk ang dah pown cmmnt..bgus2x..:D

Mahfuzah Husna Zulkifli said...

Ur welcome, dayah ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here