Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, February 3, 2011

CONTEST AKU NAK JAWAB

MAI4X...SEKILO 3 RINGIT..SEKILO 3 RINNGI..BELI 1 PERCUMA 1..

dah macam dekat pasar malam pulak..haha..kt cni bukan aku nk buka pasar malam ke apa..saja nk promote contest mmber aku nie..cik mahfuzah..dya ajak join,so aku pown mencuba nasib aku..contest dya lain dari yang lain taw..dalam banyak2x contest yang aku pernah join,contest nie la yang paling unique plus bermanfaat..mencabar minda juga taw..nak tahu kenapa..??..haa,kalau nak tahu meh la join contest nie..

MARI SINI CEPAT TENGOK..ADA ORANG SEDANG BUAT CONTEST..hahahah...

korang boley pergi terus ke blog cik mahfuzah husna nie ye..

P/S: GOOD LUCK..:D

1 comment:

Mahfuzah Husna Zulkifli said...

Assalamualaikum w.r.t. Hidayah, domo arigatou! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here