Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Monday, February 21, 2011

semangat baru untuk blog..

assalamualaikum.....

ahai..rasanya dah lama xupdate blog nie kan..tetiba malam nie tangan aku ringan je nk menaip..tahu napa,sebab aku malas nak study,so aku wat2x rajin update blog..nk jugak lari dari study kan..itu la aku..hahaha..klu bab study nie memang liat sikit..selagi xsampai tahap stress,lagi tu la malas nk start study..huhu..

sebenarnya dah lama aku pikir satu hal nie..tiap kali jalan2x tengok blog member2x,rasa jealous plak..blog dyaorg smua besh2x..menarik,cantik2x plak tu..cemburu plus dengki pown ada gak..esh2x,xbaik dengki2x nie hidayah..dosa taw..haha..tahu la aku kn..

so,bila dipikirkan+mempertimbangkan dari segala segi dan sudut,(macam isu besar la plak kn..:D),aku dapat satu idea untuk memperbaharu dan mempertingkatkan mutu dan qualiti blog aku..wahh,cam wat assignment plk..aha..insyaallah,blog aku yang akan datang akan penuh dengan info2x yang bermanfaat dan berguna untuk semua..

so,klu nk tahu..tunggu yeah..:D

have a nice day yea...(^_~)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here