Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Wednesday, March 9, 2011

Final makin tiba..aku..?

pejam celik pejam celik, sedar2x jer dah nak abis pown sem nie..

roomate aku ada hitung tadi,dya kira2x tinggal sebulan g jer dah nak final..

xsedar pown kan..

masa nie cepat sangat berlalu..

rasa macam bru minggu lepas start kelas..tub2x tinggal sebulan g jer..belajar xpandai mana
pown,main jer banyak aku nie..x insaf2x g..di manakah keinsafan anda..huwaah..

roomate aku dah start buat azam baru tadi..

dya dah xnk main2x lagi dah..nak study betul2x,nk kurangkn buka fb,nk bgun awal n semua yang baik2x lah..

dapat kah aku melaksanakan semua tu..

ah,tidak..aku bukan sorang yang dapat berubah dengan drastik.

bak kata orang,revolution..haha..

sem nie kan final sem untuk kami..

so,nak kena pulun lebih sikit..

tapi sense tok pulun tu xsampai g..haha..

camna ek..

hmm..tunggu dan lihat jela..

skang still sbuk ngan asgmnt,report n semua bnda ala tu..

xtaw bila masa nk stdy betol2..haha..

insyaallah satu ari t akn smpai..around the corner..huhu..

lepas nie xboleh dah la nk on9 selalu..sob2x..(T_T)..

xpe2x..kau boleh bt dayah..

orang lain boleh bt,xkn NURHIDAYAH SAIDIN xboleh bt kan..benda kecik je tu..haha..boley2x...

CHAIYOK!!2X HIDAYAH..U CAN DO IT..HAHAHA..





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here