Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Tuesday, March 8, 2011

salam takziah bt kak ct sekeluarga

assalamualaikum..

kt sini aku nak ucapkan tazkiah bt kak citi merangkap tunang abang aku atas kematian ayahandanya pada 7 Mac 2011 tepat kol 12 malam..

ayah kak citi aku nie dah lama menghidap penyakit buah pinggang..rasanya ari tu dah smpai peringkat t'akhir sebab kedua-dua buah pinggang dya dah xleh nk berfungsi seperti biasa..seblom nie aku ada gak g melawat,cian aku tgk arwah..selang 2 3 ari kena g hospital tok cuci darah..aku yg tgk pown cm terseksa je,nie kan plak empunya diri..mesti terseksa kan..

buat kak citi sekeluarga,banyak kan bersabar n tabah dalam menghadapi setiap dugaan yang datang..sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya..selalu ingat akan Allah yang sentiasa ada disisi kita untuk membantu..n akak kena ingat yang dayah,abang n sekeluarga sentiasa ada disisi akak..yang pergi tetap akan pergi dan yang hidup harus meneruskan perjalanan sebagai khalifah di muka bumi ini..hope,akak boleh menjadi insan yang lebih kuat dan tabah dalam setiap dugaan yang menimpa..we always by your side..(^_^)

p/s: sesungguhnya dari Dia kita datang dan kepada Dia juga kita kembali..dan setiap yang hidup pasti akan mati..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here