Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Tuesday, March 8, 2011

kolej murni banjir..

assalamualaikum..

skang malam kan..kt kolej aku ujan kowt..2 ari lepas ujan lebat giler sampai boley banjir kat kolej aku nie..aku pown heran,how come bangunan baru boley banjir..malam tu aku da comment kt wall prent aku,dya cakap kat aku...dya cakap lebih kurang macam niela.."ai.bangunan baru pown boleh banjir..ingat kan bangunan baru adala system baru.."..bila pk blik,btol gak kan.esh3x..xpatot xpatot..nasib baik xnaik smpai ke blik..klu x,nahas jer..barang aku dah la banyak..1 lori pown belom tentu g penuh dlm tu.

alhamdulillah pagi tu tengok air dah kering.nie mst system pemparitan tersumbat nie..cmna la budak2x nie jaga kebersihan ntah..oppss,t'masok aku lah kn klu dah jd penghuni dlm kolej murni nie..haha..tp,aku xbt la keje kotor tu..aku buang smpah dekat tmpat yang sepatut nya taw..xcm ssetengah orang tu..tudya..bangga diri plak budak nie..esh3x..xbaik2x..bwk2x la insaf..hahah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here