Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Sunday, February 19, 2012

SUNSET

Assalamualaikum..


Aloha..
Budak tak tahu malu datang lagi nak tonjolkan diri..AHA..tak da aktiviti tak da la aku nak datang cini. so malam ni agak senang sikit walaupun memang hari-hari aku senang. tengah cuti sem lah katakan..menternak lemak dekat badan nie dah memang menjadi hoby.so nak story apa ja malam nie ek..pk pk pk...!!



JANG!!!


cuba teka budak tu buat apa..apa? main nyorok-nyorok? salah..
apa? menjahit? lagi lah salah..jawapannyaa....

tengah usha sapa bakal husband dia laa..HAHAHA...
 of course lah tak kan..aku tengah teropong matahari, tak kan lah bulan pulak siang-siang macam tu..ari tu aku ikut kakak aku n classmate dia kutip data pasal assigment diaorang nie.aku pun join sekakilah, dah boring duk umah. aku pun menyibuk macam dalam gambar tu..hehe..

dan ini lah kakak I, aku yang tangkap,cantik tak.nice kan.nie waktu dah dekat nak senja..kak aku cakap nak kena ambik gambar masa matahari terbenam, so nie ada lah 10 minit sebelum terbenam.
 orang selelu tengik sunset dekat laut kan, tapi kali nie kami tengak kat atas butik,dekat dengan sg,kecik hilir.

so, antara alatan yang digunakan yang ada. tapi tak guna pun, tak tahu kenapa coz kak aku tak ajar aku g pun..hehe...tengok bulan malam tu ada jgak guna..i pun tak paham.huhu..


and nie pic yang aku amabik masa kat atas tu..dari situ boleh la nampak laut cina selatan, nampak tak yang hujung tu..

so itu jelah pengembaraan aku untuk kali ni..apa pun hari tu aku dapat satu pengalaman baru teropong matahari..selalu orang tengok sunset, tapi aku TEROPONG MATAHARI..haha.great.!!!

OK SAYONARAAA...!!!!

1 comment:

fazlin azlin said...

nice blog..;p
kte da follow blog kamoo..
follow lar blog kte tau..heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here