Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Monday, February 20, 2012

FALLING IN THE BATHROOM

Assalamualaikum...

 Tada..!! i'm come again..suka tak tengok budak comot nie..mesti boringkan. ala, bukan selalu pun..kekadang jer turun sini..mesti rindu i kan..hahaha..PERASAN GILERR..

so, malam nie nak cita apa yer..
tada nak story apa sangat..just nak mengadu kat u all..tadi masa aku mandi, abis je sabun semua nak la pulak lulur badan malam2x gini..macam mana ntah tetiba aku boleh jatuh..DUMM!M! bunyi macam nangka jatuh.. maih sakit giler. at the same time siku aku pulak yang pegi tahan atas lantai tu..memang silap ar..sakit xtaw nak cakap la.

nak kata licin xda la sangat...maybe sebab still ada air sabun atas lantai tu..terduduk lama juga la atas lantai tu..takut giler tangan aku xboleh gerak.. pelan-pelan aku cuba gerak kan tangan aku..alhamdulillah boleh juga gerak kan. 

nak buat keja pun dah teragak-agak, seram sejuk jadinya..huhu..aku piki la nak bagitaw ke tak dekat parent aku..last aku decide gtaw mak je lah..taw mak aku cakap apa..

"tu la banyak sangat dosa dengan mak..orang cakap melawan,"
pehhh, mulanya nak dapatkan simpati last2x kena kutuk lagi ada..atoyai..bila diingatkan balik mungkin betul la apa yang mak aku cakap..mesti aku ada buat salah kat mana2x sebab tu dapat bala macam nie..huhu..T_T..
hopefully esok xda la sakit badan2x..AWESOME giler jatuh tadi.,.hahha...

5 comments:

yati said...

opsssss.....beware sok..mst sakit bontot lebih..hehe

nurhidayah said...

hopefully nope.
tp tgn n bdan i dah mula rasa sengal2x..huhu..

Anonymous said...

ala siannya budak tu~~

nurhidayah said...

kecian je ke..xnk tlg ubt kn...huhu

Anonymous said...

hehehe..xnak.,.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here