Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Saturday, July 14, 2012

Semester 4 Tamat

Assalamualaikum..


Alhamdulillah..paper ENT530 telah aku jawab dengan sebaik mungkin..ini bererti telah tamat pengajian aku untuk semester ke 4.,masih ada setahun untuk aku habiskan pengajian di UiTM Perlis..terasa masa berlalu terlalu pantas..pejam celik pejam celik dah setahun..

petang 13 july tu tayar moto aku bergolek menuju ke desa yang telah sebulan aku tinggalkan..rindu pada keluarga tercinta sangatlah membuak-buka..nasib nk pecah dada nie..overnya aku..haha..anyway, sem nie aku cuti seminggu jer,,xbestnya..sebab2xnya:

1. org cuti aku pulak sibuk duk stdy kt arau nanti..
2. xdpt puasa ngan family.
3. xdpt nk b'sama dgn humaira a.k.a ank buah den.
4. segan la nk kena mnx det kt parent t, det pt dah abis..
5. t'psksa b'puasa di arau yg agak panas.
6. t'pksa stdy masa tgh puasa n cuaca kt arau yg agak panas.

banyaknya dugaan aku untuk bulan puasa nie..mmpu kah aku hadapi semua ini..harap2x dapat lah aku tahan sampai abis study..hopefully lah kan..

apa2x hal pun kita enjoy dulu cuti seminggu nie..gunakan masa sebaik mungkin..manfaatkan masa yang ada bersama keluarga..haha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here