Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Wednesday, July 4, 2012

Tension Study Punya Pasal

Assalamualaikum..haii...


okay sekarang dah pun start musim exam..semua orang mesti tengah pulun study kan...so aku pulak buat apa kt sini..hahh..mesti lah tgk update blog aku yang dah berabuk..dah lama rasanya xupdate blog nie..cian dya...

actually, aku tengah study HRD sekarang nie..disebabkan tersangatlah bosan aku nak relax2x kn otak nie..almaklumlah subject nie kena banyak membaca..membaca bukanlah hobi aku..tapi kalau bagi novel boleh la aku abis kan dalam sehari jer..ahahaha..yelah, bila baca novel kita boleh da feeling2x sikit..nie baca buku non-fiction yang semua nya nak kena faham n hafal memanglah bukan kehebatan aku..

aku asa kan aku nie dah silap ambik course lah..patut ambik math ke music ke mascom ke..enjoy lah sikit hidup nie..boleh tengok dunia luar..actually tu memang minat aku pun..xtaw cmana leh terbabas ambik course nie...adush!!..boleh tak pusing balik masa nie..haha

WITH THE AID OF THE TIME CONTROLLER!!!  JANG!!!


hah, sudah nie terpengaruh tengok Running Man banyak sangatlah nie..haha..nie lah akibatnya kalau tension sesangat..dah la sesorang duk dalam bilik nie..roomate aku x balik2x agi..dah lama aku tidur sesorang..bila kau nak balik ni Tika..aku boring der..

ok lah..nak sambung study balik..dah lama sangat aku stop..xabis kang pakai kosong lah kertas aku esok..ok chao dulu dear...wish me luck for tomorrow eh..k daaaaaaaaaaaa.....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here