Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Friday, December 24, 2010

1st time join contest..:D

hahha..rsanya 1st time nk join contest nie..org rmai dk join contest..best sgt ke contest nie..meh cni aku try..suka suki isi msa nk tdr..


hahah..poyo x gmbr nie..ambik time tgk abg aku passing out..kira ok la 2..xda gmbr len dah..

contest nie aku dpt dr mr bro nie..syafiq rosli..so kpd ssiapa yg tringin nk join contset nie,sila2x kn la ek..kt bwh nie da syarat2 yg tuan contest 2 mnx..hadiah pown agk lumayan 2..sebelom 2 aku nk tag 2 org kwn aku dlu..

Orang yang menjadi sasaran adalah..jeng2x..
1. linda

Syarat-syaratnya:
  • Menjadi follower seikhlas hati yang mungkin
  • Memerlukan gambar anda yang memakai kaca hitam..terpulang edit ataupun original
  • Tinggalkan link anda di entri ini apabila sudah join dan letakkan gambar banner di sidebar
  • Tag 2 orang rakan anda

Hadiah-hadiahnya

Tempat pertama: RM 100
Tempat Kedua: RM 80
Tempat Ketiga: RM 50

p/s:have a nice try k..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here