Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, December 30, 2010

Pramugari Koma di Tanah Suci | iluvislam.com + discover the beauty of islam

Pramugari Koma di Tanah Suci | iluvislam.com + discover the beauty of islam

........artikel nie aku jmpa kt fb..tajuk dya sgt mnarik n aku like jela...
.........dan aku jgak nk share dgn smua saudar2x islam aku.........
...........kita yg hidup di dunia ini tak lama..bila2x msa saja nyawa kita akn di ambil..xperlu dikira nyawa,hari khiamat pown dah dekat......
.....so,kpada smua muslimin dan muslimat,mari lah kita sama2x tingkat kan iman n amal kita,kurangkn dosa tingkatkan pahala......
......kt cni aku nk ingatkan diri aku sendiri dan jga saudara2x aku agar kita sama2x menginsafi dengan segala perlakuan yg kta telah lakukan
dan ambil iktibar dengan cerita saudara kita ini..sma2x lah kita saling ingat mengingati..waallahua'lam.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here