Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, December 23, 2010

jAmbORi oH jAmbORi..

wahh..rsanya dah lma giler x update aku pnya blog nie..rsa rindu la plak...aku bkn xnk update,jus bz ckit 3 4 mggu nie..nma ja cti sem tp xmcm cti pown..da ja keja aku wat smpai xsempat nk rest..bila dpt rest xtaw nk wat pa plak..tu la mnusia..hahahha..

tanggal 15-20 /12/2010 merupakan antra tarikh yg b'sejarah bg aku dan juga geng2 komander t'utama kmndr uitm kedah..tahu knp..?..ari 2 kmi da wat jambori kali ke 6 di uitm kedah..mean that,kmi la jd tuan umah..even bilangan kmnder uitm kedah antra yg plg ckit tp kmi ttp dpt jayakn event nie..TNC bg pujian kt kmi ckop..BANGGA2X..:)...kmi lah peserta n kmi jga la urusetia..mmg sgt memenatkan smpai ada yg dmam..cian kn..tp ia sgt menyeronokn n bg byk pgalamn n pengajaran bt kmi..yela,bkn slalu dpt handle event bsr2x gini.,slalu handle kem biasa2x ja..sgt bsar p'bezaan antra hndle kem ngn jmbori nie..sgt2x memerlukan byk tnaga n perlu kuat dr segi mental n fizikal..

Dalam jmbori nie aku jd biro mknan..kwn2x aku pnya keja la nie.dorg ckp,asl nmpk aku je dorg nmpk mknn,asl nmpk mknn je dorg nmpk aku..hampeh tol la..last2x trima je la..igtkn senang cm aku slalu hndle,rpa2xnya pnya lah pyh..tiap2x ari da je msalah timbul..dr ari 1st smpai la ari last..asl selasai je 1 prob timbul plak prob len..asl aku nk senyum je,dk 5 mnit dgr plak da prob len timbul..pas 2 trus aku xnk snyum..nie mst badi aku jatuh bukit kna kejar ngn anjing mlm sblom jmbri..huhuhu..asl tiba time mkn je bdan aku mst jd sram sjuk..tkut giler nk tggu mslah pa plak yg timbul..b'debar2x perasaan nie cm tggu soaln exam nk kuar..cm 2 la prsaan aku time 2..serabut nie xtaw nk kta lah..tuhan je la yg tahu..kdg2x t'pk gak apala yg aku dah wat smpai aku trima dugaan yg sebegini..*sob sob*...smpai 1 thap aku dah thn t'kuar gak air mata aku nie..

Bila dah abis je malam penutup 2,lega giler hati nie..rsa hilang trus smua beban yg t'taggung slma 6 ari 2..time en.azmil bg ucpan aku jd sebak dowh..nanis trus aku..kuat nangis gak aku nie nuh..hehehe..rsa cm xnk lpas plak,byk bnda yg kmi lalui b'sma..phit mnis smua da..even kmi xmenang 1 acra pown tp kmi dah mng dlm mnjyakan prgrm nie..rsa puas sgt..

Malam selepas 2 kmi smbut bbq rmai2x kt pantai merdeka..celebrate kjyaan kmi la konon nya..mkn aym n sosej je..jd la dr xda lgsg kn..lpak2x kt tp pntai mlm2 best gak..lyn prsaan jap mlm 2..yg mmbr2x nie dk bodek aku suh blnja dorg, almklum lah da msk duet elaun LIBK ri tu..

Pas mlm tu igtkn dah abis sal jmbori..tup2x,ptg esok 2 pgawai kol suh jmpa dya nk bncg sal mknn ritu..eshh, kelam kabut gak time 2..dtg blik seram sjuk bdn aku..fobia aku smua dtg..smpaikan klu bunyi fon pown aku dah tkut nk angkt..pgawai aku suh wat report sal mknn 2..aku plak dah buang smua memory aku sal jambori 2 kt pntai merdeka..aku mlas nk pk sal bnda 2 smua dah..aku plak jnis xska igt bnda yg aku xska..jenuh nk g kutip blik smua mmory card yg aku dah buang kt pntai 2..skg pown xstrt wat g..bla ntah nk strt..heeheheh..

Apa2x pown aku ucpan kan syabas n thniah wat smua komander n staff yg t'lbat,especially wat kmnder uitm kedah yg telah mnjayakan program jambori kali ke 6 nie..korang mmg best..lpas nie boley la kita wat even lg n hope ley b'kerjasma cm ri tu..
ONCE N FOREVER..

2 comments:

Mahfuzah Husna Zulkifli said...

Dayah.... I wish I can be there for u guys. Tp takdir tak izinkan. Sronok tgk Zul upload gambar jambori. Mmg hebat ar dpt handle. Dahla peserta, urusetia plak tuh. Bkan senang, jumlah plak bkn ckit nak handle dkat 700 org. We should be proud of ourselves ^^

nurhidayah said...

xda hal la..xkn nk pksa plakkn..2la..aku pown bgga dpt kjyaan kita dpt hndle event 2 even kita ckit jer..All the best kmnder kedah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here