Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Saturday, December 25, 2010

warna warni...

ntah kena ke x tjuk entry aku ngn apa yg aku tulis nie..rsanya xkena lgsg..hah,lantak lah..tgn aku yg nk tulis..huhuhu..jgn ambik ati yup2x..

hah..mlm nie nk tulis sal ape je ek..rsa nya xda pa yg mnarik tok ari nie..jus ari nie aku rjin skit tlg mak aku masak n kemas umah ckit..bkn xpernah wat sblom nie..jgn igt aku xketi wat keja k..jus dah lma xblik umah n dah lma xwat keja umah..bila dah skali skala blik umah jd cm excited tp nk mula kn keja 2 jd lambat ckit..dk lengah2x kan dlu..almaklumlah,kt kolej jd bujang,kt umah nie kna jd ank dra plak..ahaha...betol ke xbetol aku nie...dah ank dara 2 ank dara je la..mna ley men tkar2 jntina..pa da..

ari nie bru aku prsan yg kura2x aku dah mmbesar..sblan aku mghilang,blik2x tgk dya dah besau..cpt gak kura2x nie mmbsar ek..igt kn lmbt,yela,kt bdn dya kn da 1 bnda alah 2 yg dpanggil cengkerang..bnda 2 kras gak tp boley besar ngan cpat..kuasa Tuhan..hmmm,rsanya itu je tok mlm nie..nk taw lg prasa bwh lg...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahahah..tu je..sja bowink2x..k gud nite..have a nice dream k..daaaa...:D


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here