Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Tuesday, May 31, 2011

bila dah minat..

ahai...


ari nie penat la..asyik kena kemas rumah jer..abis satu umah family aku kemas..tapi still xngantok bila datang waktu tidur..napa ntah..kalau petang tu senang jer nak lelap..asal letak kepala jer terus tidur..asal tidur jer mesti letak kepala..haha..cam apek la pulak..ari tu da cakap nak story pasal hobi baru tu kan..so,sekarang lah nak cita..takut nanti dah xjadi hobi pulak..

ok..macam aku story sebelum nie,aku xpernah minat dengan mana2x band or artis kumpulan semuan,tapi,tetiba jer jumpa ngan group Shinee nie terus aku suka an..nak taw sebabnyer..jeng3x..haha..firstly, aku suka sangat tengok depa punya dance..memang best la..sebelum nie aku tengok,kalau lelaki yang dance mesti aku anggap laki tu lembut..tapi bila aku tengok Shinee dance,not bad..especially bila taemin yang dance..suka tengok dya dance.cam nak suruh jer dya ajar..hahaha..gediz giler...dya kenal pown xkan..kebanyakan lagu depa akan dance coz banyak lagu yang rancak n sesuai tok dance..n kat sini leh tengok kenapa artis luar mendapat tempat dihati peminat tempatan berbanding artis Malaysia..performance depa lebih menarik,dan xmembosankan..tu just pendapat aku jela,orang lain,lain pandanagan dya..am i right..?..n the best song yang menjadi faberet aku  ialah lagu LUCIFER..nak ahu nape,jom tengok..


u know what, aku pown da belajar dance dya..tapi susah sikit,well,i'm not a dancer..badan keras cam kayu balak jer..suh menari inang ke joget ke boleh lagi kowt..hahaha..second song HELLO..then ada la lagi 3 4 5 lagu yang aku suka..xlarat  nak senarai..hehe..boleh dikatakan tiap2x hari aku play kat henset aku yang murah tu..sampaikan kakak aku pown dah naik meluat dengar..hehehe.well.once aku dah suka,aku akan play sampai aku boring n muntah..that's me..hahaha..dalam tengah duk update blog nie pown aku tengah dengar lagu dya..(^_^)..

ok,tu antara aktiviti yang aku wat.selain  tu aku suka sangat upload gambar group nie..nak tahu sapa feberet member yang aku minat..sila la scroll..hahah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaa...


nama dya Lee Taemin..tapi sayang dya muda 3 tahun dari cheq..tua satu tahun dari adik laki aku jer..tu yang sedih.xleh minat lebih2x..haha..he is a dance leader untuk group Shinee..ramai juga peminat dya..kalau la dya kawen nanti sure ramai giler yang frust menonggeng..haha..so,kalau xnk frust jangan terlalu obsess dengan dya..hahaha..aku dah cita lom group member dya sapa..ok the leader is onew(singer),followed by jonghyun(sub singer kowt),minho(rapper),key(sub singer kowt)..depa nie semua baya2x aku jer..tapi da la 3 org yang muda dari aku..T_T

hhmm,apa lagi yang buat ek..hah.aku cuba hafal lagu dya...oleh sebab bahasa korea bukan lah bahasa ibuanda aku,so,take time sikit nak menghafal..tapi kalau lagu hindustan bolah pulak aku..hehehe..xpe.pelan2x..kalau susah sangat nanti aku masuk kelas bahasa korea..dapat gak tambah bahasa aku n leh gak aku pegi stay sana  4 5 tahun..that is one of my dream..insyaallah,doa2x kan yer..

selain tu aku rajin gak upload video depa yang best2x,then play banyak2x kali sampai muntah ijau..hahaha..time nak tidur pasang sampai tertidur.haha..teruk giler kan..baik pasang ayat al-quran xpown zikir ker..dapat gak pahala..huhuhu..

ok tu jela wat malam nie..panjang jugak aku membebel..hahah.k la..nak tidur nak mimpi depa nie..haah..k da..gudnite everyone..(^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here