Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Monday, May 9, 2011

Cari kerja..

ahai...


malam nie rasanyer aku akan tidur lewat..u know why..?..peatang tadi lepas je makan tengah hari aku terus tidur dari pukul 2 until 6..memang xingat dunia la aku tidur tadi..pada hal tengah hari tadi mak aku dah ajak nak pegi cari manik untuk buat jahitan manik kat baju kenduri t..last2x tidur sampai mimpi jumpa pakwe baru lagi..haha..nampak nya leh la aku sambung tengok cita korea aku semalam..hehe..

tadi ada buka fb jep,then nampak la member aku dk update dorang punya fb..kebanyakan member semua dah dapat keja tok cuti sem yang agak panjang..jeles la aku..nak jugak keja tambah duet tok sambung study sem depan..tapi apa kan daya,belum kesempatan untuk mencari..huhu..wat ayat sedih sudah..sob sob...

ada jugak sesetengah member aku cakap,wat pe keja g..t dah abis belajar memang conform kena keja sampai tua..skang enjoy la dulu..hmm,bila di fikirkan betul jugak kan..selagi boleh relax,relax la dulu,t dah keja asyik minx cuti pulak..haha..

so,buat masa skang,as long aku leh relax duk umah.aku nk enjoy dulu..pas nie,kalau da keja baru aku n keja..g pown skang nie aku tengah sbuk tolong mak aku..baik aku tolong mak aku dari nak kena bangun awal2x g keja..hahaha..tapi jeles tu tetap ada..huhuhu..

then,kepada kawan2x aku yang dah berjaya dapat keja or dalam erti kata lain,dapat pendapatan sampingan masa cuti nie,aku ucapkan semoga berjaya dalam kerjaya anda..buat yang terbaik,mana tahu lepas degree nanti employer tu berminat nak ambik korang jadi fixed employee dya ke kan..so ALL THE BEST TO MY FRIENDS..CHAIYOK...!! CHAIYOK..!!

so,itu jela rungutan aku untuk malam yang hening ini..hehehe..daa..GOOD NIGHT n HAVE A NICE DAY TOMMOROW..



2 comments:

bedah said...

aku pon dah start keje sambilan kat uitm.sehari dia byr rm32.bole la.dr xde keje langsung

nurhidayah said...

best la ang..byk gak dpt..jeles aku..huhu..
ang keja bhgian mna..bndhri ker..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here