Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, May 26, 2011

HAPPY BIRTHDAY N HAPPY MOTHER'S DAY TO MY LOVELY MOM

assalamualaikum...
hai semua..lama jugak aku xupdate blog nie kan..sorry la,aku sibuk sikit dua tiga menjak nie..bukan apa,aku sibuk dengan wedding preparation..ooppss,bukan aku yang kawen ok..my big brother yang kawen..xsempat aku nak abis kan duet dya,tengok2x dya dah nak kawen pulak..cam tau2x ja kan..hehehe..ari nie bukan nak story pasal wedding abang aku,just nk kongsi sikit pasal birthday celebration..

as we all know. bulan May adalah bulan yang dikenali dengan Hari Ibu..orang lain sibuk celebrated Mother's Day, tapi aku dan adik beradik yang lain busy duk celebrated besday my mom..my mom punya besday jatuh pada 22 may..kami xda la celebrated hebat2x vogue2x gitu..just ala kadar jer..simple but full of meaning..so,let's take a look our celebration..


nie masa tengah siap2x nak gerak g jalan2x..sebelum gerak ambik la gmbar dulu kan..hahah

nie la kakak aku..dya memang gian nak bawak keta..klu balik umah memang susah la nak dapat bawak keta..padan muka..hahahaha(gelak jahat)

nie budak gediz..perasan muka comey...eeee.tolong la..hahahha..kata dekat diri sendiri sedap je kan..huhuhu,xpe,xkata kt orang lain..=)

hiah..nie la the main character dalam enty aku kali nie..yang baju oren tu la my mom..n  baju ijau tu my lovely dad..hek3x..sebelom potong kena nyanyi selamat dulu..(pada hal nyanyi epy besday,hahha..kantoi)


nie la awekz2x cun..ujung skali budak gediz, followed by adik aku iaitu hikmah,my  sis shuhada n  lastly my mom larr..

potong kek time..aku wat iklan collegte boleh..

hah,yang kecik tu la adik aku yang paling kecik..yang ambik gmbr sblom2x nie..haha,padan muka 1 gambar jer dya da..haha..

aiceh3x..potong sesama pulak..piweett...hehehe..mak tutup mata nape..?..kan dah xcomey..

this is the cake..my dad yang beli kan..so sweet..hehehe..
ok kat sini nk wish happy mother's day n happy birthday to my lovely mom..moga panjang umo n dimurahkan rezeki ..terima kasih ssebab jaga kan adik selama 21 tahun nie..u r my lovely mom ever after..i cannot live without u..(^_^)..even mak xbaca aku tetap nk tulis and nk wish..coz u r always in my heart and everywhere..

xlupa juga to my dad..sory xwat entry tok birthday abah..masa birthday abah adik da kt kolej..xda gmbr nk upload..tapi nk wish gak..hepy belated besday..i love u too dad..u r my HERO..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here