Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, May 5, 2011

jawapan akibat TIDUR ketika jawab test.


ahai..

ari nie rajin pulak aku wat entry baru an..td belek2x blog aku then t'jmpa entry yang aku pernah wat pasal 'orang paling pandai di dunia'..kalau da baca,ada la jumpa,kalau x,xda la..then aku pown tingat yang aku dah dapat result test aku ari tu..nk taw aku dapat berapa..=)..eesshh,mna leh gtaw an..secret..huuuhuh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nie la hasil dari TIDUR masa jawab test..jeng jeng jeng..!!



kata xnk gatw,tapi gtaw jugak..memang nk kena sekeh kan..tp aku still xgtaw mark brpa..ok la tu..huhu..

klu xnmpk error dya meh sini aku tulis..

pink our = peak hour ( nie totally xperasan langsung silap tulis)

jam = congestion (masa nie mmg xigt benda apa la yg orang guna slain jam)

so,kpd yang nk jwab test ke quiz ke even final skali pown please la tdr..kejap pown jadi la..jangan jadi cam aku..last2x benda yang mudah pown xleh nak jawab ngan betol..eja pown salah..nak tulis lain,lain pulak yang di tulis..eja lain dah jadi maksud lain,markah pown lain dari yang lain....so be careful dear..=)..

moral of the story: tdr banyak study skit..eh2x,silap.study biar smart jangan study hard jer..spa yg nk tdr banyak2x dipersilakan n pakai KO la test dya..unless dya memang tere xleh nak kata apa lah kn..=)..so,study smart2x,kalau dah penat or mengantok,tidur dulu yer..biar fresh sikit otak tu..nak jawab pown senang jer..n yang paling penting kita kena selalu berdoa dan bertawakal kepada Allah..=D

ok,itu aje tazkirah kita untuk petang nie..k daaa..ASSALAMUALAIKUM..(^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here