Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, March 8, 2012

Jalan-jalan Cari Makan

Assalamualaikum...hai hai...



apa kabar,sihat? aku terlebih sihat asa nya. kuat makan pula minggu ni.
bila dah kenyang malas pula nak update blog..so, wat pertama kali untuk sem baru ni aku nak cita pasal aku dan housemate aku jalan-jalan makan angin dekat area negeri indra kayangan..almaklumlah duet masyuk awal-awal sem ni kan, so makan pun hebat-hebat belaka. jom aku kasi tengok tempat-tempat yang aku and housemate aku pergi jelajah.. 

ok. tempat pertama yang kami pegi adalah Kuala Perlis. ala, dekat jety Kuala Perlis tu. area situ terkenal dengan makanan laut a.k.a seafood..makanan dia boleh tahan jugak. pesan punya pesan total kos dya hampir ce RM 70 cmtu. yang tak bestnya service dia tak berapa ok. then, banyak juga yang kami pesan. antaranya kailan ikan masin, tapi dapat kobis, xfaham aku..then, minta telor dadar tapi sampai habis makan tak sampai-sampai pun..hampeh tol.!! ok berbalik kepada menu, then kami pesan sotong goreng tepung, kerang bakar, and tomyam..the best part, kami ada order satay, then bungkus bawak balik, at the end, esok tu baru perasan tak da sapa sentuh pun lepas balik. terbang 8 hinggit..haha..

so, ni lah menu yang kami pesan hari tu. jeles tak..haha...


hah, ni budak perasan.. sila abaikan budak comot ni ok..^_^

then, next destinataion PiZZa HUttt....
ok, locationnya terletak dekat tengah-tengah pokan kangar. arau tak da, PHD ada la, tu pun xleh anta sampai umah sewa den..sadih tol..!!
so, dah craving sesangat aku ajak member aku pegi jugak makan pizza dekat sini..suka99x..hehehe..

nie la 4 orang yang suka jalan-jalan cari makan...gurlz in BLACK..

posing sakan malam tu..sampai orang sekeliling hairan tengok kami. macam tak pernah makan pizza..nak buat macam mana dekat arau tak da kan..huhu...

ni spageti yang aku pesan..biasa-biasa saja..asal boleh kenyangkan perut yang selalu berkerongcong bila ada dekat Arau..


oh yeah, ni la PIzza nya..

JANG!!!

JANG!!!

JANG!!!



ok itu jelah  buat masa ni..next time bila kami hangout lagi aku update k..then daaaa...nite...


2 comments:

Anonymous said...

girl in black tu mcm kenal jea..aku kah?

nurhidayah said...

mybe...yg pasti smua org pkai bju wana itam..mcm b'jnji plk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here