Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Saturday, March 17, 2012

Steamboat plus Nasi Goreng

Ola..

Rajin pula malam ni aku up date banyak entry..Mimpi apa ntah..Eh, tidur pun belum, macam mana boleh mimpi kn..merapu tol..dah tak perlu merapu, kalau merapu memang panjang ler aku karang..

Ok, sekarang nak cerita pasal aku lepak-lepak dengan housemate aku..awal sem kan banyak duet, makan pun agak mewah sikit..kali ni kami pergi makan steamboat dekat Embun bla bla...aku tak ingat dah apa nama kedai tu..sorry cik, saya tak dapat nak promote kali ni..huwaahhaa..

kedai ni terlertak dekat2x dengan Anjung Keli jer..Anjung Keli ni kedai makan jugak,,Famouse almouse giler-giler..orang perlis mesti taw..kedai tu aku cita kemudian, malam ni nak cita pasal kedai Embun bla bla yang dipromote oleh housmate aku iaiu Zarith (aku sorang je panggil nama kedai camtu,orang lain tak boleh k,).haha..

1st time makan dekat situ, agak jakun jugak lah mulanya..ramai orang datang singgah situ..1st mesti cari tempat yang strategik,then pesan makanan semua..disebabkan tengah hari tak makan, so semua pesan nasi and the main menu for that night was steamboat...

Then bila pesanan sampai, waiters tu cakap.."awak, nasi goreng cina dah ada siap dekat sana." sambil tunjuk arah yang dimaksudkan..maksudnya kalau makan steambait diaorang sudah sediakan nasi goreng dekat sebelah lauk2x tu..oohhh..baru tahuu..aku yang sememangnya tak berapa nak malu sangat plus straight, cakap: "yeke, actually kami 1st time makan sini, tima kasih yer."(jujur giler kan)..tak kisah la janji dapat makan nasi coz member2x aku tak jumpa nasi dari semalam..ciaan..

Over all, semua ok. tapi lagi sedap kedai steamboat yang kami makan sebelum ni..maybe dah biasa dengan kedai sebelum ni kot..but, environment dia best..

so, macam biasa..pasti ada gambar yang akan dicapture kalau pergi makan..so meh cini aku kasi share...


ini lah dua makluk yang sabar menanti makanan yang dipesan dengan senyuman manis..

beberapa minit berlalu, makanan pun tiba dan tangan ni dengan pantas menyenep gambar..

dan ini 2 makluk yang sangat craving nak makan steamboat since datang Arau..sedapnya depa makan..nyammm nyamm...

That's all..Enjoy yeaahhh!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here