Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Monday, March 26, 2012

Lepak di Perpustakaan Dato' Jaafar Hassan UiTM Perlis

Assalamualaikum...

Hai..

Hari ni aku dengan geng aku rajin giler pergi lepak dekat Perpustakaan Dato' Jaafar Hassan UiTM Perlis..library dia agak besar, tapi sayang tak ramai yang guna lib ni..kalau dekat UiTM Kedah sampai tak cukup kerusi..sini aku tah tahu kenapa, tapi kalau sekali imbas aku nampak ada satu kekurangan pada lib ni..

Iaitu penghawa dingin dia tak function..student nak study agak susah ah..student dalam tu boleh kira dengan jari..sapa yang dapat tahan tu memang tera lah..unless tempat nak study tu ada kipas dekat dengan student..memang panas la kalau buat kelas dalam ni.

Aku pernah ada kelas sekali hari tu, maih panas giler..berkipas-kipas semua orang..then tadi kami 3 orang dengan bangganya melangkah kaki masuk lib nak cari bahan and pinjam buku.. kalau tak memang tak masuk la..tunggu ada kelas dekat situ pulak lah..

Dan bak kata peribahasa yang aku pernah belajar masa sekolah rendah dulu 'sambil selam minum air'..tapi kami xselam and minum air..kami cari bahan sambil posing-posing..haha...ni lah hasilya..

JANG!!!


tak paham aku kenapa nak kena menyorok belakang rak tu..


ni lah cik Seri Sharina..baca ke tu sayang..

ni lagi dua orang..khusyuknya...


perhh,,da gaya model korea takk..ahha..motif..

 penat posing berdiri kita posing duduk pulak..

actually, masa cari bahan tu berpuluh gileh ah, last aku jumpa satu kipas ni..pasang laju-laju terus, sonok je aku lepak depan kipas tu sorang2x..haha...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here