Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Saturday, March 3, 2012

Arau dan Maggi

Asaalamaualaikum...hai..


ce teka aku kat mana sekarang..
ya, sekarang aku dah pun berada di Arau, tempat aku menuntut ilmu..
gila penat ari ni..bukan tak pernah balik dengan moto pun tapi entah kenapa ari ni penaaat sesangatt..maybe dah lama tak naik moto since cuti sem ari tu..

and nie 1st time bawa moto balik sesorang..bajet nak surprise kan  roomate aku, last2x t'paksa call dia coz aku tak confident jalan nak datang Arau..haha..bukan tak taw, just takut t'lepas jer..huhu...

1st tu cam xpercaya gak aku boleh sorang2x sampai Arau..mak aku pun macam berat je nak bagi aku balik ari ni..tapi cuba juga yakinkan mak aku...last..


JANG3X..


I'M in ARAU..

and for dinner, i had MAGGI..selama cuti kat rumah tak jumpa maggi langsung, tapi sampai sini je malam aku telan MAGGI dah..nak wat camna yang tu ja yang ada buat masa sekarang..

tak ada la sesedap cam dalam gambar tu..aku buat maggi rendam je..sebab malas kan..tapi taip benda alah ni tak da rasa penat pulak kan..gigigigigigigigigigigi...........

so ecok, nak pegi tengok jadual kelas n ronda2x pekan Arau yang dah lama aku tinggalkan....HUYEEEE....

ARau aku Datangggggggg!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here