Followers

assalamualaikum,welcome to my blog..

Thursday, March 15, 2012

Semangat Study

Assalamualaikum...


OLa...sihat..?? well, aku pulak yang demam. tapi tak da la teruk sangat,just flu jer..aku kalau dah flu tu  memang tunggu seminggu dua baru habis..(tu la, diri sendiri yang gatal nak sangat mandi hujan, kan dah dapat demam,padan muka!!

Ok, bab demam tak nak cakap apa, benda dah jadi even memang salah aku lah kan yang tak reti nak pakai baju hujan..huhu...

jadi, untuk sekian kalinya untuk sem baru ni aku dengan semangat yang masih sipi-sipi nampak bantal nak juga study untuk class staffing for tomorrow..tak pernah2x aku study sebelum masuk kelas, kalau aku study tu memang nak demam lah orang kata..unfortunately,benda tu lah yang jadi sekarang..tengah demam kura-kura nak kena study untuk kelas esok..betul kah ni hidayah???..jeng jeng jeng!!!

untuk pengetahuanlah kan, kelas ni gerun plus seram sikit..dah macam zaman sekolah pulak, masuk kelas je lecturer tanya balik apa yang kitaorang dah belajar masa kelas sebelum nie..mula la semua orang gelabah bewok buka BUKU NOTA cari balik apa yang dah salin..siap tanya sorang-sorang lagi, yang tu xboleh tahan tu..siap ada second and third round bagi yang tak boleh jawab..sejibik macam zaman kanak-kanak ribena..

seram lah nak masuk kelas esok..arrghhh..!!! kalaula ada Harry Porter, boleh dia tolong lindung aku dengan selimut dia, so lecturer tu tak da la nampak muka aku yang comey ni..ahak, ngarut sudah..

Ok lah, sekarang aku nak pulun study untuk kelas lecture esok. perhaps, tak da la buat benda bukan-bukan..seram seram!!

FIGHTHING HIDAYAH!!!

comey tak saya....yeeeahhhh!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Left Your Shadow Here